Гарантії магазину permanent-make-up
Важливо! Відповідно до Закону про Захист прав споживачів та Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р. (Додаток №3 - Перелік товарів) парфумерно-косметичні вироби та інструменти для манікюру, педикюру тощо, входять до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню).
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/1023-12) ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в інтернет-магазині http ://permanent-make-up.com.ua, за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості здійснюється:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
Роз'яснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що ушкоджувати елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.
Не використовувався: Перевірити, використовувався пристрій чи ні, чи може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення розкриття упаковки, слідів використання магазин може скористатися правом відмовити клієнту через порушення цього пункту.
Пломби, ярлики та документи: Цей пункт також відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною.
Аксесуари, витратні матеріали — поверненню не підлягають розпакування. Якщо є сліди розтину та спроби вторинного запакування (упаковки чи блістерів) — товар поверненню не підлягає.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару у розумний термін;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.
Гарантійні зобов'язання< /p>
На передбачені законодавством товари, надається заводська гарантія. Терміни гарантії визначаються виробниками товарів та зазначені в описі. При виникненні гарантійних випадків допомагаємо здійснити відправку товару виробника. Терміни усунення гарантійних випадків визначає завод-виробник. Терміни та вартість доставки до виробника та назад залежать від обраної Вами служби доставки.